Багато співробітників вашого бізнесу виконують схожі робочі завдання. Вони працюють з текстом та таблицями, створюють презентації, використовують календарі, пошту та спілкуються за допомогою відеодзвінків. Для цього вашим працівникам потрібне зручне та безпечне програмне забезпечення, яке не потребує тривалого налаштування.

Базові програми для роботи вже встановлені на Mac. І це не просто додатки «для галочки» – їхній функціонал відповідає всім вимогам і дозволяє не думати про покупку аналогів.

Розповідаємо про ті, які ви використовуватимете щодня.

  • Календар. Ця програма дозволяє керувати часом. З його допомогою можна створювати спільні онлайн-зустрічі зі співробітниками, а також підтягувати справи з «Пошти» та «Нотаток». Є можливість відкривати файли та програми за розкладом, а керувати самим календарем можна голосом.

    Якщо ви запланували офлайн-зустріч та вказали її місце проведення, система автоматично підтягне до події адресу, карту та інформацію про погоду. І навіть сповістить, скільки потрібно вийти, щоб не запізнитися.
     
  • Пошта. Зручний інструмент, щоб сортувати, писати та відповідати на листи. Не вдається знайти потрібне повідомлення? Просто введіть ключове слово у рядок пошуку. А щоб ніколи не пропускати листи від керівників та важливих клієнтів, надайте їм VIP-статус. Також є можливість виділити повідомлення різними кольорами та відключити повідомлення у надмірно жвавій бесіді. 

Календар та пошту в macOS можна використовувати разом із популярними бізнес-службами Microsoft Exchange та Google Workspace. Це зручно, тому що формується одне бізнес-середовище: вам не доведеться заходити в кілька різних програм, щоб подивитися, де і які зустрічі заплановані. Те, що було внесено в exchange та workplace, з’явиться у стандартних програмах macOS. 

  • Нотатки – це цифровий блокнот, який синхронізується на всіх підключених пристроях та дозволяє записувати думки. Завдяки функції спільного доступу ваші колеги зможуть колективно працювати над ідеями та займатися плануванням. У «Нотатки» можна перетягувати графіки, фото, дані з «Карт», Safari та інших програм. А також сканувати документи у високій якості. 
  • Time Machine – вбудована функція резервного копіювання у macOS. Вона автоматично робить бекапи даних комп’ютера на зовнішній диск або мережевий накопичувач. Увімкнувши “Машину часу”, ваші співробітники убезпечать себе від випадкового видалення або втрати важливих файлів. Усі документи, налаштування, листи та програми легко відновлюються.

    Один з найпопулярніших аналогів Time Machine, які працюють на Windows – це Genie Timeline.
  • iWork – це офісний пакет, до якого входять три програми. Pages ідеально підходить для роботи з текстом, Numbers – для складання таблиць. А в Keynote виходять чудові презентації. Пакет iWork дозволяє співробітникам спільно працювати з документами, навіть якщо колега працює на ПК, а не на Mac (для цього йому доведеться зареєструвати Apple ID). 

Всі три програми підтримують імпорт файлів із Microsoft Word, Excel та PowerPoint.

А якщо потрібні програми не встановлені на Mac?

У App Store – онлайн-магазині від Apple – є тисячі програм для бізнесу. Вони допоможуть керівнику організувати робочі процеси, а співробітникам ефективно справлятися з обов’язками. Деякі з них платні, дуже багато – ні.

Наприклад, ми радимо придивитися до безкоштовного Deputy. Це онлайн-планувальник графіків та змін, який дозволяє з будь-якої точки світу керувати персоналом.

Серед його можливостей – управління продуктивністю співробітників, складання розкладів, планування змін та завдань, прогноз витрат на оплату праці та багато іншого.

Програму можна інтегрувати в Azure Active Directory для контролю доступу та централізованого керування обліковими записами через портал Azur.

І насамкінець: як перенести дані з Windows на Mac?

Щоб максимально швидко, просто та безкоштовно перенести дані з Windows на Mac, у macOS вбудовано фірмову утиліту «Асистент міграції». Вона дозволяє скопіювати зі старого комп’ютера на нові програми, документи, медіа, інформацію з пошти, календарів та багато інших файлів.

«Асистент міграції» розмістить ці дані у відповідних папках та прив’яже до облікових записів, які використовувалися на старому пристрої.

Якщо вам потрібна допомога, фахівці iSpace безпечно перенесуть ваші корпоративні дані на нові комп’ютери Apple.

Що зрештою?

Apple постачає комп’ютери вже з необхідним набором програмного забезпечення. Щоб користувач міг увімкнути Mac, персоніфікувати його і відразу ж розпочати роботу. «З коробки» встановлено операційну систему, базові програми для роботи з текстом, документами, мультимедіа.

Тобто, купуючи Mac, ви вибираєте легальний софт, а не піратський. Це безпечно та економічно вигідно, оскільки оновлення macOS та багатьох інших програм безкоштовні.

Програми, які можуть знадобитись у роботі, можна встановити з App Store. Або завантажити з офіційного сайту компанії. Якщо програма платна, то, як правило, ціна буде однакова і для macOS, і для Windows.

Перенести дані зі старого комп’ютера на новий Mac теж дуже просто: для цього є безкоштовна утиліта “Асистент міграції”.

Залишились питання? Фахівці iSpace готові вас проконсультувати. А також надати будь-яку допомогу, пов’язану з експлуатацією техніки Apple у корпоративному середовищі. Залишайте онлайн-заявку та наш менеджер зв’яжеться з вами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Apple у бізнесі: захист ваших корпоративних даних – першочергово

Техніка Apple в корпоративному середовищі

Будьте завжди в курсі!

Підпишіться на розсилку та дізнавайтеся першими про нові акції та спецпропозиції магазину!

 

Залишити коментар

Ваша адреса електронної пошти не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *